اکسترن - سایت تخصصی پزشکی و سلامتی

اکسترن سایت تخصصی پزشکی و دارای مقالات معتبر پیرامون بیماری‌ها نظیر ام اس و پسوریازیس و آزمایشات پزشکی و دانلود کتاب‌های پزشکی، داروسازی و پرستاری است

لزوم استفاده از پرستار سالمند در منزل چیست؟

اکسترن مسؤلیتی در قبال این تبلیغ نداردبروز شده در

آیا شما یا یکی از عزیزانتان احساس بیماری کرده‌اید و یا سالمندی در منزل دارید که وقت نگهداری از ایشان را ندارید؟ آیا به گزینه خانه سالمندان برای عزیزانتان فکر کرده‌اید؟ زمانی که یکی از عزیزانتان در بیمارستان بستری می‌باشد، آیا برای نگهداری از او دچار مشکل شده‌اید؟ وقتی می‌توانید با استفاده از بهترین توجه و مراقبت، از سالمند یا بیمار را در خانه مراقبت و پرستاری نمایید چرا مستاصل شده‌اید. فکر ترک کردن و تنها گذاشتن پدر یا مادر در بیمارستان و یا خانه سالمندان سخت است. در این شرایط فشار روانی زیادی به والدین تحمیل می‌گردد. به همین دلیل است که در شرکت خدمات پرستاری نیکو حامیان، ما بهترین مراقبت و پرستاری در منزل را ارائه می‌دهیم، تا عزیزان‌تان دچار افسردگی و فشار روانی نشوند.

به سالمندان اهمیت می‌دهیم

ما از بیماران خود مراقبت می‌نماییم و به آنها کمک می‌کنیم تا در خانه خود احساس عشق و آرامش کنند. ما مراقبت‌های بهداشتی و پرستاری از سالمند را در خانه با حرفه‌ای بودن و همدلی ارائه می‌کنیم تا یک سبک زندگی راحت را در محاصره خانواده و دوستان تضمین کنیم. اگر نمی‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز با سالمندتان باشید و از ایشان مراقبت نمایید‌، خدمات پرستاری از سالمند را به ما بسپارید. شرکت خدمات پرستاری نیکو حامیان با کادری مجرب و کارشناسان حرفه‌ای، هر گونه خدمات در زمینه مراقبت از سالمند و خدمات مراقبت بهداشتی و درمانی را به بهترین نحو ممکن در منزل ارائه می‌دهد.

خدمات شرکت پرستاری نیکو حامیان

از خدمات این شرکت می‌توانیم به مراقبت از بیمار در بیمارستان، مراقبت سالمند در منزل، کمک در فعالیت‌های روزمره زندگی(ADLS) تا کارشناس پرستاری جهت امور بالینی در منزل اشاره نمود. در پروسه پرستاری از سالمند در منزل با استفاده از روش‌های نوین تا روند انتخاب، میزان مراقبت مناسب را تسهیل می‌کنیم. در این روند از 1 تا 24 ساعت اگر نیاز به مراقبت از سالمند و یا بیمار داشته باشید، ما انتخاب شماره یک شما برای پرستاری در منزل هستیم.

خدمات مراقبت در منزل؛ حواستان به سالمندان باشد

شما یک همراه خواهید داشت که بالاترین کیفیت خدمات در خانه را به شما ارائه می‌دهد. شما کارکنان بسیار ماهر در کنار خود خواهید داشت و همه این موارد موجب، آسایش و امنیت در خانه شما خواهد بود. اگر زمان کافی برای انجام امور منزل و پرستاری از سالمند را ندارید؛ خدمات ما به گونه‌ای طراحی شده است که انجام کارهای روتین منزل در حد متعارف و پرستاری از سالمند را به بهترین شکل ارائه کند. در فرایند خدمات ذکر شده، شما تا حد امکان احساس راحتی، وقار و شادی را خواهید داشت.

پرستار سالمند در منزل؛ گزینه‌های مناسب را پیدا کنید

پرستاران ما دلسوز و متعهد به ایجاد پیوندهای خاص با هر مشتری و تبدیل شدن به بخشی از خانواده هستند. اگر سالمند شما نگران از دست دادن استقلال است، پرستاران ما، خود را با سبک زندگی او وفق داده و به کارهای روزمره رسیدگی می‌کنند. اگر در شرایط اپیدمی ویروس کوید 19 تمایل به مراجعه به بیمارستان و مراکز درمانی را ندارید. یا اگر عزیزتان ترجیح می‌دهد، در خانه از او مراقبت شود زیرا نمی‌تواند فکر حضور در بیمارستان را تحمل کند. همچنین اگر سالمندتان راحتی تخت خود را به تخت بیمارستان ترجیح می‌دهد، شرکت خدمات پرستاری نیکو حامیان بهترین گزینه برای اطمینان و راحتی سالمندتان است.

مراقبت‌ از سالمند بصورت روزانه؛ همیشه مراقبشان باشید

در صورت نیاز به خدمات مراقبتی، شما یک پرستار بسیار ماهر در منزل برای مراقبت روزانه خود خواهید داشت. کادر پرستاری شرکت پرستاری نیکو حامیان، تخصص، تجربه و تعهد کافی در رابطه با بیماران را دارد. بیشتر از یک پرستار، شما فردی را خواهید داشت که بخشی از خانواده شما خواهد شد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که سبک زندگی شما به طور کامل تغییر نخواهد کرد و در چهارچوب مقررات شما این فرایند انجام می‌شود. این خدمات بسیار بیشتر از خدمات مراقبت و پرستاری در خانه سالمندان و یا مراکز مراقبتی روزانه است. نیازهای شما بلافاصله برآورده خواهد شد و پشتوانه‌ای حیاتی برای حفظ سلامتی، آسایش و شادی عزیزتان خواهد گردید.

خدمات حرفه‌ای (VIP) به سالمندان در منزل

آیا تمایل دارید خدمات ویژه، حرفه‌ای (VIP) برای سالمندتان را دریافت نمایید. ضمن خدمات مراقبتی که شرکت توانبخشی و پرستاری نیکو حامیان به سالمندان عزیز ارائه می‌دهد نوعی خدمات پیشنهاد می‌گردد که کاملا حرفه‌ای و تخصصی می‌باشد. در خدمات پرستاری حرفه‌ای یک نفر پرستار کاملا با تجربه و با روابط عمومی بالا اعزام می‌گردد. در این مدل، مچ بندی به دست سالمندتان بسته شده و در طول 24 ساعت هر لحظه علائم حیاتی سالمندتان اعم از فشار خون، ضربان قلب و 8 آیتم دیگر بررسی می‌شود. این مچ بند از طریق وای فای به سرورهای شرکت متصل بوده و هر لحظه وضعیت جسمانی سالمندتان را ارزیابی می‌کند. همچنین در مواقع نیاز با پرستار سریعا تماس گرفته می‌شود و ضمن راهنمایی ایشان، پزشک، نرس یا اورژانس اعزام می‌گردد.

خدمات (VIP) مشاوره و روان‌شناسی

از دیگر خدمات حرفه‌ای، اعزام مشاور یا روانشناس بصورت ماهیانه می‌باشد تا وضعیت روانی سالمند ارزیابی شود. در صورت مشاهده فشار روانی، افسردگی، آلزایمر و یا دمانس مداخلات حرفه‌ای صورت می‌پذیرد. خدمات مشاوره به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیرد. این نوع خدمات ما 24 ساعته می‌باشد، ما می‌توانیم امنیت و سلامت سالمند شما را همیشه تضمین کنیم. ما یک به یک با شما کار می‌کنیم تا روند مراقبت از عزیزانتان را با پرستاری مناسب و حرفه‌ای آسان کنیم. مراقبت با کیفیت تعهد ما است. ماموریت ما این است که، مطمئن شویم شما بهترین خدمات مراقبت‌های بهداشتی خانگی را دریافت می‌نمایید. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بخشی از خانواده شما هستیم، آسایش شما را افزایش داده و روزهایتان را آسان‌تر، شادتر و سرگرم ‌کننده‌تر کنیم.

درباره ما

نیکو حامیان یک مرکز خدمات پرستاری از سالمند در منزل، مراقبت‌های مداومی را ارائه می‌دهد. این شرکت پرستاری به سالمندان، خدمات مورد نیاز را در با حفظ کرامت انسانی، کیفیت زندگی و احساس استقلال انجام می‌دهد. با بهره‌مندی از حدود یک دهه تجربه در مراقبت از سالمندان، کارشناسان دفتر و پرستاران با یکدیگر همکاری می‌کنند تا این شرکت پرستاری را به برندی ویژه برای اعزام پرستار سالمند تبدیل کنند. ما طیف وسیعی از راه‌حل‌های مقرون به صرفه را برای رفع نیازهای روزانه و شبانه ‌روزی افراد ضعیف ارائه می‌دهیم. علاوه بر این، برنامه‌های روزانه‌ی منظمی برای مشارکت دادن سالمندان در جامعه و تشویق پیری فعال داریم.

افراد مسن خواهان کیفیت خوب زندگی هستند

پرستار سالمند ممکن است مراقبت در منزل را راهی برای کسب درآمد بداند، اما سالمندان آن را به گونه‌ای متفاوت می‌بینند. برای آنها، این راهی جهت ارتقا کیفیت زندگی است. زمان آن است که فضای زندگی خود را سازماندهی کنند تا نیازهای اجتماعی و عاطفی خود را برآورده سازند. آنها پرستار را به عنوان کسی می‌بینند که به آنها کمک می‌کند تا به همه اینها برسند.  آنها سعی می‌کنند اعتماد شما را به دست بیاورند. سالمندان می‌خواهند حرکت کنند حتی اگر مشکلات حرکتی داشته باشند. آنها می‌خواهند از دنیای بیرون از خانه خود دیدن کنند. اکنون وظیفه شما این است که به آنها کمک کنید تا به همه اینها برسند. ممکن است فکر کنید آنها پیر هستند، اما می‌خواهند دوستان جدیدی پیدا کنند. افراد سالخورده می‌خواهند سریال جذاب تلویزیونی را که شما دنبال می‌کنید دنبال کنند.

با سالمندان ارتباط موثر بگیرید؛ تعامل سازنده جواب می‌دهد

سالمندان تمایل دارند تا حد امکان از زندگی خود لذت ببرند. شما به عنوان پرستار می‌توانید همان دوست شماره یکی باشید که آنها به دنبال آن هستند. تنهایی یک مشکل همیشگی برای سالمندان است. می‌توانید به آنها کمک کنید تا از افسردگی دوری کنند. در فرایند بهبود کیفیت زندگی سالمند مراقب باشید، این احتمالاً مهم‌ترین چیزی است که باید هنگام مراقبت از یک فرد مسن در خانه به یاد داشته باشید.

نتیجه

مراقبت از سالمندان در خانه می‌تواند برای مراقبین بسیار چالش برانگیز باشد. با این حال، می‌توانید آن را برای خودتان ساده کنید. بیشتر افراد مسن چیز زیادی نمی‌خواهند. سالمندان فقط می‌خواهند شنیده شوند. آنها می‌خواهند احساس کنند که واقعاً همان انسان‌های 20 سال پیش هستند. افراد سالخورده از شما می‌خواهند که به شیوه‌ای که شایسته آنهاست از آنها مراقبت کنید. اگر زمان کافی برای گوش دادن به نیازهای آن‌ها و برقراری ارتباط با آن‌ها صرف کنید و در عین حال قابل اعتماد و قابل اعتماد باشید، خواهید دید که مراقبت از سالمندان می‌تواند واقعاً ساده و آسان باشد. این کار می‌تواند تجربه‌ای کاملاً ارزشمند برای شما و شخصی که از او مراقبت می‌کنید باشد.

مقالات منتخب و مرتبط

بیشتر بخوانید

دیدگاه‌ها

ارسال دیدگاه
  1. dorsaمی‌گوید:

    مقاله بسیار عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال یا نظر شما پس از ۴۸ ساعت تایید شده و پاسخ داده خواهد شد، لذا پس از این زمان مجدداً به این صفحه مراجعه کنید و جواب سؤال خود را بیابید. بسیاری از نظرات نیز پس از ۳۰ روز برای همیشه از سایت حذف خواهند شد. همچنین از اطلاعاتی که وارد می‌کنید طبق قوانین حریم‌خصوصی سایت استفاده خواهیم کرد. ارسال نظر به منزله‌ی پذیرش قوانین سایت می‌باشد.